Snyft. Serie uppehåll.

GOD MORGON I STUGAN!!!

Vaknade upp för några minuter ser och tänkte kolla på lite serier för att på söndagar visas mina serier i USA och jag orkar inte vänta tills dem visas i Sverige.:D
Vad hände då?
Börjar undra om det är serie uppehåll en vecka eller två. Brukar inte det vara nån vecka runt halloween?
Sak samma. Jag hade sett fram emot en hela morgon med skratt i höstmörkret medan mannan är och jobbar.:D

På tal om inget. GUD va godis sugen jag har blivit. Ge mig det vita guldet (socker). Hehe.
När skolan sätter igång måste jag köpa gymkort. Då blir det Sats som gäller. Bor inte så långt från lokalen.
Med sats hjälp ska jag kuna äta mitt nam nam med gott samvete.:D

Nu ska jag se om det händer något på arbetsmarknaden.

Ha det så bra så länge.:D

Corvette c6
Ni får titta på my dream car sålänge.:D

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

Vilken serie var de du skulle kika på?? :)



SV. Man kan aldrig vara säker när de gäller skolor och dylikt :P säker kan man vara när man har det skrivet på papper att man har kommit in haha.

Har funderat på att öppna eget, men då är frågan vart vi hamnar sen :P men tänkte läsa några kurser i ledarskap och dylikt OM de finns här :)



Näää inge snö här längre :) lite på bergen bara.

2009-10-19 @ 10:30:47
URL: http://candis.se
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Jahaaa :D typ den sedvanliga seriedagen hehe när man ser allt!



Engelska :) tack och lov haha. De har dom flesta kurserna på engelska här tydligen. Här i Innsbruck bor de ca 140 000 människor tror jag :) så ganska stor är den.

2009-10-19 @ 12:34:21
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0