Tjena kompisen.

Halla hallo..
Hur har eran start varit på dagen?
Här har den varit mysig. Massa gos som vanligt hos syrran.
Vi va en sväng förbi syrrans farsa på en fika.
Hmm, vad ska man hitta på idag?
Jag va ju på stan med Malin och Melizza igår och det kliade sjukt mycket i fingrarna när vi kollade på skor.
Ville ha massssor. Märks att det va sjukt länge sen jag köpte ett par pumps. Det märks att jag har haft ett beroende när det gäller shopping. Ni kommer skratta nu med mina hjärtslag ökade när vi gick i scoret och det va rea. Haha, löjligt ellerhur?

Hehe, Gud va kul det är och busa med små bebisar. Jag vill bara äta upp dem. SÅÅÅÅ SÖTA. Man blir ju nästan lite avundsjuk.:D

Vad gör man i Falun? finns det nått man kan underhålla sig med här i dalarnas djupa skogar?

Pussar på er<3


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

Åk till Lager 157 ;)

2009-10-27 @ 13:52:42
URL: http://candis.se
Postat av: hung

hej mörvi ;)

2009-10-27 @ 15:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0