Tv-kväll. Reklam etc.

Gud vad mycket reklam det är på tvn. Jag kollar inte så ofta på tv så är lite förvånad att det är så mycket reklam. Känns som om man knappt hinner fatta vad programmet handlar om innan reklamen börjar.

Sitter i soffan med syrran och slökollar lite på tv. Är sjukt trött. Inte sovit så mycket i natt så det är helt underbart att bara ligga i soffan och göra inget. Ska tvätta bort allt smink nu och återgå till tv. Får se om jag kommer på nått mer att skriva om ikväll annars säger jag god natt till mina söta läsare.
Blir inget videoinlägg idag utan får bli ett imorgon. Syrran va inte så pepp i att vara med i inlägget men ska tvinga henne. Måste ju se om ni tycker vi är nått lika.:D


Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0