Zumba....

Slö kollade på tv-shop för ett tag sen och såg att det fanns nått som heter Zumba fitness.
Denna träningsstilen biskrivs såhär på deras hemsida:

"Med inspiration från traditionell musik som cumbia, salsa, samba och merengue flätade Beto ihop sina latinska favoritrytmer med glödheta danssteg som hans elever älskade - Zumba Fitness var fött! Zumba Fitness är ett roligt och spännande sätt att träna! Det är lätt att lära sig och du kan både förbättra din kondis och förbränna kalorier!"

Jag blev helt såld. ÄNTILIGEN visar tv-shop nått som kan få en att komma iform istället för alla elektroniska saker. Det va bara ett MÅSTE för mig att testa på. Jag älskar allt som har med dans att gör.

Började morgonen med att sätta på introdutiondsträningen och satte igång. Introdutionsen va intensiv och efter hela 51 minuter va jag helt slut. Det va så kul att jag inte brydde mig att jag gjorde massa fel och att jag såg hemsk ut i vardagsrummet.:D
Det är bara att shake U'R ass och ha kul till musiken.
Jag kommer lätt att fortsätta med detta.

SÅ älskar ni att dansa och vill tona upp kroppen och få magen och låren att sitta på plats rekommenderar jag ZUMBA...


En osminkad, nyträndad och GLAD (ser inte så glad ut men va lite slut) Maria.

Pussar och god morgon..<3


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

Har också velat testa de där :D lär köpas, ser så jäääkla kul ut!

2009-10-23 @ 18:04:01
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0